Vid personliga besök på er arbetsplats presenterar vi våra unika och smarta produkter som underlättar och effektiviserar ert arbete.

...för ordning på kontoret

Vi har ett sortiment av unika produkter
som underlättar och effektiviserar det dagliga arbetet på kontoret
I lugn och ro går vi tillsammans går igenom ert behov och ni får
de produkter ni beställer bekvämt levererade direkt till er dörr.
• pennor • plastfickor • register • pärmar • tejp • mappar • pärmar • …
Med tryck profilerar vi er verksamhet

Sedan starten 2005 har vi haft en stark tillväxt och idag har vi representanter som besöker företag, skolor och organisationer i Stockholm, Uppsala och Mälardalen.

Kontakta oss för att boka ditt personliga besök.
Vi återkommer så snart vi kan och bestämmer en tid som passar dig.

Tack! Meddelandet har skickats. Vi återkommer snarast till dig!
Oops! Nu blev något fel. Prova att ladda om sidan och försök igen eller ring oss!

Trygghet

Vårt mål är nöjda kunder. För er trygghet lovar vi därför att ni alltid kan returnera levererade artiklar inom 7 dagar utan frågor. Dessutom erbjuder vi bytesrätt till andra artiklar av motsvarande värde inom 60 dagar från leverans. *
* Gäller ordinarie priser. Ej redan rabatterade artiklar.

MILJÖ

Vi arbetar kontinuerligt med miljöaspekten på såväl våra kontorsartiklar som emballage och transporter.
Målsättningen är att alltid välja det bästa alternativet ur ett miljöperspektiv.
- Fråga gärna i samband med er beställning hur just er leverans hanteras.

Strandbergsatan 57
112 51 Stockholm
073-720 96 73
info@officemanager.se